Sabtu, 28 April 2012





Terbukti! Dengan Hanya Memiliki Emas Boleh Menjadi Hartawan. 99% Hartawan Dunia Menyimpan Berkilo-kilo Emas Di Lubuk Rahsia Mereka. Kini Giliran Kita Pula! 

 

id refferance- akujutawanjohor

Call now: 013 9336937

Dunia hari ini jangan cakap tanpa bukti. Saya tak nak buat pembohongan dan penipuan tanpa ada sebarang fakta dan bukti kukuh. Saya akan tunjukkan potensi dan kehebatan emas sejak 10 tahun yang lalu. Mari kita lihat sumber ini.



Sumber dari www.Kitco.com

Harga emas dunia pada 1 Januari hingga 31 Disember 2000

Harga purata emas berada di sekitar 279.11 usd/oz
Kita lihat pula harga emas dunia pada tahun 2005.


Kenaikan sehingga 444.74 usd/oz
Bagaimana pula dengan tahun 2010? Mari kita saksikan hingga Ogos 2010.


Harga emas dunia pada tahun 2010 sekitar 1158.76 usd/oz. Wow !!

Lihat dengan mata kepala sendiri, peningkatan harga emas sebanyak 258% dalam tempoh hanya 5 tahun sahaja!

Jika tuan & puan ada 'converter', 1oz bersamaan dengan 28.35 gram. Di Malaysia, harga emas dikira dalam bentuk gram. Namun itu bukan menjadi persoalannya, yang perlu kita ambil tahu adalah harganya! Dari tahun ke tahun semakin meningkat dan meningkat dan meningkat tanpa ada penurunan. 

Baiklah, saya nak tunjuk lagi apa kata pakar dunia tentang potensi kenaikan harga emas pada masa akan datang. Sila dengar betul-betul video ini:


Penghujung tahun 2010, harga emas dunia mencecah 2000 usd/oz

Pakar-pakar berkata, harga emas akan terus menaik dan menaik dan menaik!

Sekarang dah jelas kenapa kita perlu membeli, menyimpan, memiliki dan melabur dalam emas? Ramai orang diluar sana yang telah membeli dan menyimpan emas. Tetapi hartawan dunia, bukan hanya sekadar menyimpan, tetapi mereka menjalankan pelaburan emas. Itu sebab mereka terus kaya dan kaya dan bergelar hartawan jutawan

Menjadi persoalan disini, bagaimana hendak melabur? Mari kita rujuk daripada sumber rujukan dunia yang saya ambil daripada website rasmi Gold Counsil, www.gold.org


 


Sehubungan dengan ini, saya ingin memberikan berita gembira kepada anda yang terjumpa website ini dan cara yang sungguh mengagumkan untuk melabur dalam emas.

Membeli saham syarikat perlombongan emas dan memperdagangkannya.

Dengan membeli saham (share) syarikat perlombongan emas, hasil daripada kenaikan dan keuntungan syarikat tersebut akan diagihkan kepada pemegang-pemegang saham (share). Dan sebagai pemegang saham, kita juga diberikan kelebihan untuk memperdagangkan emas berdasarkan harga semasa emas dunia.


Saya simpulkan kelebihan, kebaikan dan keuntungan cara yang mantap ini.

1) Kita akan dapat dividen setiap bulan daripada hasil saham (share) yang kita beli.

2) Kita boleh lakukan 'gold trading' setiap hari dari Isnin - Jumaat dan simpan 100% keuntungan hasil perdagangan tersebut.

Nampak, betapa nikmatnya dan mudahnya dan lumayannya cara ini. Peluang dah ada didepan mata, hanya keputusan yang membezakan antara hendak bermula atau menyesal tak sudah.

Maka, saya memperkenalkan syarikat yang bermurah hati untuk memberikan peluang kita meraih pangkat HARTAWAN EMAS 

Kawan-kawan sekalian, saya telah sediakan cara dan panduan PERCUMA untuk mengetahui lebih lanjut tentang Perdagangan Emas Dunia ini. Dapatkannya Percuma!

Saya akan dedahkan Rahsia Lubuk Emas yang masih ramai orang belum tahu. Anda amat beruntung, kerana tiada lagi rahsia selepas anda dapatkannya secara percuma ini. Bila sebut lubuk, itu sebab orang kaya menjadi lebih kaya dan orang miskin akan tetap miskin. Beza antara mereka, orang kaya ambil tahu tentang Lubuk Emas, tetapi orang miskin akan berkata 'Tak apalah, bukan rezeki aku".

Perhatian! Pendedahan Rahsia Lubuk Emas Ini Hanya Untuk 200 Orang Sahaja! Tiada Langsung Isu Kerugian Apabila Anda Dapat Tahu Ilmu Percuma Yang Mendedahkan Rahsia Hartawan Jutawan Dunia!

Fix Dividen 10% setiap bulan!

 ya, dividen 10% akan diberikan setiap bulan selagi anda tidak unsubscribe shareholder. dividen ini sebagai reward hasil keuntungan syarikat. Ianya akan diberikan dalam bentuk ounce (oz) emas!

dan terdapat 2 dividen. sungguh lumayan!

  1. Dividen sebagai Shareholder. Jika kita beli share 1000 kredit, maka dividen kita setiap bulan adalah 0.1oz. Jika kita beli share 5000 kredit, maka dividen kita setiap bulan adalah 0.5oz.

  2. Dividen sebagai Referrer. Jika anda sebagai referrer, ada kawan yang daftar 1000 shareholder daripada anda, maka dividen anda adalah 0.01oz setiap bulan. Jika ada kawan anda yang daftar 5000 shareholder, maka dividen anda setiap bulan adalah 0.05oz.

  3. Bagi menukar Oz emas kepada Ringgit Malaysia, caranya ; 0.1oz x (harga emas semasa) x (usd semasa).

    Contoh 1 : 0.1oz x 1235 x 3.5 = RM432

    Contoh 2 : 0.01oz x 1235 x 3.5 = RM43

    Inilah dividen yang akan anda terima setiap bulan. Lumayan kan?

     

    id refferance- akujutawanjohor
    Call now: 013 9336937

    SIAPA RGCX

    RGCX adalah satu syarikat pelaburan emas yang terlibat di dalam pelombongan emas yang terletak di PANAMA iaitu satu Pusat Off-shore Antarabangsa yang bebas cukai. Di tubuh sejak 1999.

    Beroperasi di beberapa bahagian di Afrika dan Amerika Selatan yang sekarang ini lebih kepada menjurus kepada pembahagian saham (shareholders) secara online melalui satu bentuk kerjasama di dalam projek pelombongan emas. Mensasarkan akan tersenarai dalam IPO (Initial Public  Offering) pada tahun 2015.


    RGCX - menawarkan  satu bentuk saham yang dikenali sebagai Convertible Preferred Stock (CPS) kepada sesiapa yang berminat untuk membelinya sejak dibuka pada 1 Jan 2010 dengan harga $0.80 seunit. Tahun 2010 merupakan tahun yang amat bermakna bagi RGCXPLUS kerana telah menarik hampir 75,000 pemegang saham baru sejak ianya ditawarkan kepada orang ramai seluruh dunia. Kini harga CPS adalah $1.05 seunit.


    Pemegang CPS ini akan diberikan dividen auns emas setiap bulan sehingga tahun 2015 iaitu tahun sasaran vgmc diapungkan di IPO, selain mendapat kredit mengikut jumlah saham yang dibeli dan boleh didagangkan secara online (online trading).




    POPULAR DI LEBIH 15 NEGARA!







     

     

     

    KAYA DAN BERJAYA

    Apa yang anda mahu???

    Sudah tentu KAYA dan BERJAYA….Jika mahu KAYA dan BERJAYA

    bacalah blog ini dan lakukan sebagaimana yang di terangkan..InsyaALLAH matlamat anda akan tercapai..

    Apa yang anda perlu BUAT?
    1. SIMPAN WANG sekali - untuk masa depan
    2. BERNIAGA – tak perlu modal

    Apa yang anda DAPAT?
    1. Pendapatan tetap setiap bulan ( tanpa perlu buat apa-apa)
    2. Pendapatan Harian ( keuntungan perniagaan)
    3. Bonus cemerlang
    Contoh :
    Anda simpan wang RM 5500, setiap bulan anda akan dapat
    Pendapatan tetap bulanan      < > RM 450 +
    Keuntungan berniaga Harian  < > RM 603
    Setiap bulan anda akan dapat   =   RM 1053.00

    Apa yang anda FIKIR.???...    sekarang FIKIR berapa RM anda mahu sebulan

     

Tiada ulasan: