Isnin, 7 April 2014





Program ARBA Network mendedahkan bagaimana anda boleh menjana pendapatan pasif selama SETAHUN tanpa sebarang komitmen!
Sertainya sekarang! 

 DIILHAMKAN OLEH

BERSAMA

PERINGATAN!!!
 
Blog ini BUKAN untuk menaja orang, BUKAN mencari downline,BUKAN menjual barang, TAK PERLU maintain belian bulanan dan BUKAN aktiviti pelaburan atau seumpama dengannya.

Apa itu Program ARBA NETWORK?
Program ARBA NETWORK adalah KUMPULAN PENGGERAK kepada Syarikat Classic Worldwide Corporation (M) Sdn Bhd. <<< klik di sini untuk ke laman web syarikat.

ARBA ialah singkatan nama sahabat nabi iaitu Abdul Rahman Bin Auf. Seorang sahabat Rasulullah S.A.W yang merupakan saudagar perniagaan Islam yang hartawan. Beliau telah banyak membelanjakan harta kekayaannya ke jalan agama. Sempena nama beliau syarikat menamakan PROGRAM ARBA NETWORK. Kaedah niaga yang digunakan beliau dijadikan model perniagaan kepada syarikat di samping mendapat keberkatan menggunakan nama seorang sahabat nabi yang telah mendapat jaminan syurga.

LATAR BELAKANG SYARIKAT

Syarikat Classic Worldwide Corporation Sdn Bhd telah diasaskan oleh Dr Rozaini Bin Hassan PhD pada 14 Mei 2007. Syarikat ini diperbadankan atas nama CLASSIC WORLDWIDE CORPORATION (M) SDN BHD, dengan nombor pendaftaran 773082-M di Kuala Lumpur dan memiliki Sijil Akta Jualan Langsung (AJL-931903). Syarikat ini beroperasi di alamat No. 210, Aras 1, Jalan Lagenda Heights, 08000 Sungai Petani, Kedah. Syarikat mempunyai kilang dan makmal sendiri bagi penghasilan produk.


Dr Rozaini Hassan PhD. CEO Syarikat dan Pengasas PROGRAM ARBA NETWORK.








 Sijil AJL Syarikat

 =====================================================

PLAN ARBA NETWORK


RINGKASAN PAKEJ

 
** RM 1,000 = SILVER - HIBAH BULANAN RM 41.25 X 12 BULAN
** RM 3,000 = GOLD - HIBAH BULANAN RM 123.75 X 12 BULAN
** RM 5,000 = PALTINUM - HIBAH BULANAN RM 206.25 X 12 BULAN
** RM 10,000 = DIAMOND - HIBAH BULANAN RM 600 X 12 BULAN
** RM 20,000 = 2X DIAMOND - HIBAH BULANAN RM 1,200 X 12 BULAN
** RM 30,000 = 3X DIAMOND - HIBAH BULANAN RM 1,800 X 12 BULAN
** RM 50,000 = 5X DIAMOND - HIBAH BULANAN RM 3,000 X 12 BULAN
** RM 100,000 = 10X DIAMOND - HIBAH BULANAN RM 6000 X 12 BULAN
** RM 200,000 = 20X DIAMOND - HIBAH BULANAN RM 12000 X 12 BULAN

PELAN KECIL & SEDERHANA 
 
 Pakej RM 1K, RM 3K dan RM 5K dapat hibah 5.5% sebulan dari akaun pasif

PAKEJ BESAR
Pakej RM 10K hingga RM500K, pembahagian adalah sebanyak 8% dari akaun pasif

rujuk carta untuk memahami akaun pasif dan akaun aktif..


BAGAIMANA PROGRAM ARBA NETWORK DAPAT MELAKUKANNYA?


Semua urusan jual beli produk, dimasukkan ke dalam PELAN ASAL pemasaran berbilang tingkat (MLM) syarikat. Pelan pemasaran ini masih bergerak seperti biasa semenjak tahun 2007 sehingga saat anda membaca blog ini.  
  
 ===========================================


MENJANA PENDAPATAN PASIF TANPA KOMITMEN
KAEDAH PEMBAYARAN BALIK MODAL PESERTA
PROGRAM ARBA NETWORK

CONTOH: PAKEJ RM10 000 (DIAMOND)

Proses jual beli 40 unit produk (1 unit produk bernilai RM250.00). Syarikat memberi *hibah/ hadiah sebanyak RM7 200 (diagihkan secara bulanan sebanyak RM600) terus ke akaun bank peserta selama 12 bulan.


************************************************************************************
Apa hendak buat dengan 40 unit produk yang telah anda dibeli? Jawapannya ialah:
10 unit produk bernilai RM2 500 akan diberikan kepada peserta. 
30 unit produk bernilai RM 7 500, syarikat bantu anda pasarkan melalui pelbagai kaedah pemasaran. Contoh kaedah pemasaran iaitu melalui team MLM syarikat, ekspo dan lain-lain. 
  
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = 

KESELURUHAN BELIAN PESERTA DIBAHAGIKAN KEPADA 4 BAHAGIAN


1 bahagian - (Akaun Aktif - RM2 500) diuruskan oleh peserta.
10 unit produk dibekalkan kepada peserta.
Peserta diberi username dan password untuk login sistem.
1 kali potensi bonus mingguan (jika ada). Syarikat tidak memberi jaminan pendapatan bagi bonus ini.
4 kali setahun bonus CTO (Company Turn Over - keuntungan jualan syarikat). Nilai mengikut agihan keuntungan kepada penertaan pakej DIAMOND SAHAJA.

3 bahagian - (Akaun Pasif - RM7 500) diuruskan oleh syarikat.
30 unit produk milik peserta, syarikat bantu pasarkan/ jual dalam tempoh 12 bulan. Setiap bahagian mendapat 1 kali potensi bonus mingguan (maksimum RM100 sehari). Anggaran bagi 3 bahagian berpotensi mendapat bonus mingguan RM300. Dari analisis syarikat sehingga entri ini ditulis, purata bonus mingguan untuk 3 bahagian adalah RM585. 
Jadi 3 bahagian                    = RM     300 seminggu
RM300 x 4 minggu (sebulan)  = RM  1,200 sebulan
RM1 200 x 12 bulan               = RM 14,400 setahun (Janaan minima dari sistem MLM)
Jualan bagi 30 produk          = RM 6,000 (RM200 x 30 produk) * Jual pada nilai minima
Jumlah keseluruhan              = RM 20,400
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
Syarikat beri hibah/ hadiah kepada peserta dalam bentuk tunai  = RM  7,200
Kembalikan modal peserta di bulan ke-12                                   = RM10,000
Jumlah                                                                                      = RM17,200
Jumlah keseluruhan                             = RM20,400 
Tolak jumlah hibah + modal peserta     = RM17,200
Keuntungan syarikat                            = RM  3,200                      

Untuk akaun aktif, berbagai bonus diberikan. Anda akan menikmati lebih bonus setelah anda bersama PROGRAM ARBA NETWORK nanti insyaAllah...

Pada bulan ke-11 penyertaan, pihak syarikat akan menghubungi anda untuk pengesahan sama ada ingin meneruskan jual beli produk atau tidak. Pilihan anda: 

>>> Teruskan jual beli - perlu menandatangan perjanjian baru bagi menikmati hibah/ hadiah untuk tempoh 12 bulan lagi (Pendapatan pasif). Produk dibekalkan mengikut pakej penyertaan.

>>>  Tidak berminat membuat jual beli - keseluruhan modal dipulangkan.

Jika sekiranya anda ingin menamatkan perjanjian lebih awal, kemukakan surat bertulis kepada syarikat dalam tempoh 90 hari dan anda akan mendapat semula modal bagi akaun pasif anda secepat mungkin. Modal aktif dikira dengan nilai produk yang diberikan.

CONTOH AUTO PLACEMENT  

  Jika A taja kawan, B duduk di sebelah A, bukan dibawah A, jika B,taja kawan, C ada di sebelah, bukan di bawah B. Ini dinamakan auto placement ( LEVEL-LEVEL DIPENUHKAN DAHULU )..MAKNANYA BAWAH ANDA AKAN ADA ORANG..PENUH LEVEL ATAS BARU MASUK LEVEL BAWAH..SEMUA AKAN DAPAT DOWNLINE..BUKAN ANDA CARI..ORANG2 SYARIKAT YANG AKAN CARI DAN LETAK BAWAH ANDA..TAK NAK LAGI?TAK CARI ORANG PUN..KHALIFA RINGGIT YANG KERJA UTK ANDA..ANDA TIADA KOMITMEN! 


  Downline (individu) yang tidak dikenali, dijana secara auto placement oleh sistem. 


Selepas mendaftar sebagai ahli, anda akan diberikan satu akaun AKTIF. Anda perlu login untuk ke akaun tersebut bagi menguruskan bonus mingguan serta bonus tambahan anda. 

Untuk akaun PASIF, kemasukan bonus bulanan / hibah dari syarikat terus ke akaun bank yang telah didaftarkan.

 
Bonus PASIF terus masuk ke akaun bank. Petak merah bonus tetap. Petak hijau bonus sampingan / tak jangka



===========================================



1. Kenapa pendapatan tinggi? Ini macam investment je?
✔Jawapan: Kita berurusan terus dengan syarikat. Tiada orang tengah. Sesetengah ada orang tengah sebab tu macam² ada. So lebih baru kita punya. ARBA 8% sebulan boh. Terpulanglah kepada sahabat² nak yang mana. Plan ARBA NETWORK sememangnya dicipta KHAS seolah-olah macam investment dan ditujukan khas untuk penggemar investment diluar sana bertujuan mengelakkan mereka daripada duk join investment merapu. Hakikatnya ARBA NETWORK 100% MLM. ARBA NETWORK MEMANG UNIK.
============================================

2. Halal ke? Riba macam mana?
✔Jawapan: Sudah tentu HALAL. Majlis fatwa kebangsaan dah gezet MLM halal. Siapalah kita nak pertikai keilmuan mereka. Tapi masih lagi ada yang tak puas hati. Jadi, ada 2 lagi kaedah. Kita akad jual beli terus produk mengikut pakej kita join dan syarikat bagi hibah selama 12 bln. Alah.. Macam beli peti ais. Siap percuma servis selama setahun dan jaminan tu. Tak puas hati lagi! Boleh juga beri hutang kepada syarikat tanpa akad (mazhab syafie). Yang syarikat nak bg produk dan bonus mingguan dan bulanan tu cerita lain. Sain aggrement tu bukan akad. Kalau tidak, kita tak payah la mengadap tok imam. Isi borang je dah kira sah le.

Kalau tak jelas boleh jengok www.e-fatwa.gov.my
===========================================
 
3. Boleh ke fix income?
✔Jawapan: Sebenarnya ada lagi pendapatan mingguan dan CTO yang jumlahnya tak tahu berapa. Fix ke? Anda sendiri rasakannya setelah bersama kami. Itu belum lagi masuk bonus² lain.

Dalam syarak pula selagi tidak diserta dalam aqad jumlah fix, selagi itu ia tk berlaku riba (pada mazhab syafie)..agreement bukan aqad..jika agreement adalah aqad..bakal pengantin tak yah susah2 aqad, just sign borang kat tangan tok imam je senang..byk sikit tok imam kejar trip..kena belajar bab aqad la pulak syarat² aqad yg lima.

===========================================

4. Ada tak perjanjian atau apa-apa sandaran?
✔Jawapan: Ada. Perjanjian hanya ditandatangani di antara kita dan CEO syarikat sahaja. Baru kemas keming. Hanya CEO sahaja yang ada power utk arahkan syarikat bayar kepada kita jika ada apa2 berlaku. Kita pula boleh pegang CEO. Lagipun syarikat wajib ada RM1.5j modal yg tak boleh usik khas untuk kita jika ada apa2 berlaku. Ini syarat KPDNKK. Jika syarikat non bumi kena ada 3 juta modal xleh usik syeikh. Dont worry deh.
===========================================

5. Saya duk jauh, Macammana nak join? Produk dan aggrement macammana?
✔Jawapan:Jika yakin, bankin duit kepada saya atau syarikat. Sendkan slip bank saya. Nanti saya akan uruskan pendaftaran. Kena daftar cepat² sebab hendak menunggu pendapatan yang pertama adalah selepas 40 hari. Bulan seterusnya setiap 30 hari. Aggrement dan produk akan dipos atau by hand dalam masa sebulan. Biasanya saya akan bg by hand. Kalau sabah sarawak baru saya pos.
                                       ===========================================

6. Berapa lama dah ARBA NETWORK? 
✔Jawapan: Bermula lepas raya haji tahun 2012. Sekarang masuk tahun ketiga. Kita antara yang terawal. Jangan lepaskan peluang ini. Sehingga 7.8.13, baru lebih kurang 600 ahli. Sekarang sehingga Okt 2014, dah melepasi 8000 ahli.
                                       ===========================================

7. Macammana nak jadi khalifa ringgit? 
✔Jawapan: Anda cuma kena pastikan direct sponsor anda berjumlah 300k. Tiada had masa. Tak kira berapa orang. Kalau anda taja hanya seorang kawan dan dia join 300k, anda layak. 
                                      ===========================================

8. Apa kelebihan khalifa ringgit? 
✔Jawapan: 1% daripada group sale setiap bulan. Jika group sale mencecah 300k untuk bulan tersebut, anda terima 20k insentif dari syarikat. Juga dapat CTO KR setahun sekali. LUMAYAN!!!! jom kita sama2 target jadi KR
                               ===========================================

9. Apa akan jadi jika suatu hari nanti tiada orang dah yang join ARBA NETWORK? 
✔Jawapan: Tiada masalah. Syarikat akan habiskan baki perjanjian orang yang terakhir. Dan akan menamatkan program ARBA. Jika anda tidak mahu menunggu lama. Batalkan jelah perjanjian. Ambil modal pasif anda. Tetapi, program seunik ARBA insyaallah akan subur mekar. Cuba tengok syarikat MLM lain. Tetap subur walaupon dah 20 tahun dan produk dah macam tak laku. Contoh berlambak depan mata. Cuba rajinkan diri untuk selidik
                               ===========================================

10. Dengar cerita boleh guna emas untuk join ARBA NETWORK. Betul ke? 
✔Jawapan: Ya. Ikut nilai semasa dan yang tertinggi. Emas boleh ambil semula. T&C
                                       ===========================================

11. Apa Kaitan ARBA NETWORK dengan CWC? 
✔Jawapan: ARBA NETWORK merupakan group/team penggerak di bawah CWC. Nama ARBA singkatan sempena nama sahabat Nabi Muhammad SAW Abdul Rahman Bin Auf (ARBA). Semoga aura , cara beliau berniaga dan keberkatan perniagaannya menjadi rujukan kita. Insyaallah.
                              ===========================================

12. Daripada mana datangnya bonus mingguan tu?
✔Jawapan: Salah satu pendapatan mingguan ialah daripada pairing autoplacement. Setiap kali ada kemasukan, lot-lot tersebut akan diletakkan secara automatik oleh sistem. Setiap level akan dipenuhkan dahulu sebelum diletakkan di level yang lain. Ini bermakna di bawah anda akan ada orang walaupun anda tak menaja.

Contoh: A taja B. B akan diletakkan disebelah A. Bukan di bawah A. Begitu juga jika A taja C. C akan diletakkan disebelah B. Setiap kemasukan baru akan diletakkan di tempat yang kosong secara automatik sehingga setiap level penuh.

PERINGATAN!! PENDAPATAN MINGGUAN TIDAK DIJAMIN SYARIKAT. ADA ATAU TIADA. BANYAK ATAU SEDIKIT. BERGANTUNG KEPADA REZEKI ANDA. Tetapi realitinya syarikat membayar puluhan ribu setiap minggu untuk pendapatan mingguan kepada ahli yang layak.
                               ===========================================
 
13. Tadi kata tiada penajaan. Jadi kami wajib taja orang ker?
✔JawapanTIDAK. Pendapatan bulanan akaun pasif adalah tetap diterima anda walau apapun yang berlaku. Cuma syarikat akan membayar bonus kepada sesiapa yg memperkenalkan sahabat² mereka kepada ARBA NETWORK sebagai tanda terima kasih. Penaja akan mendapat 2% daripada nilai akaun pasif tajaannya. Bukan sekali, tetapi SETIAP BULAN selagi sahabat tajaannya tidak mengeluarkan modal.

Contoh, jika taja RM10k, pasif adalah RM7500. 2% drp RM7500 ialah rm150 setiap bulan. LUMAYAN!!!
Sebenarnya syarikat telah melantik org khas untuk menaja dan membuat jualan iaitu KHALIFA RINGGIT ( seperti saya dan sahabat2 saya yang lain). Jadi anda duduk santai di rumah dan nikmati pendapatan mingguan, bulanan dan CTO 3 bulan sekali tanpa perlu buat apa-apa pun. Produk pula percuma siap boleh sedekah lagi. Biarkan kami yang buat segalanya. Tetapi mesti mau ingat lah, KHALIFA RINGGIT ada insntif mereka sendiri yang agak LUMAYAN. Anda berminat ingin menjadi KHALIFA RINGGIT?? Nanti kita sembang kemudian.. hehe
                                 ===========================================

14. Daripada mana pula datangnya pendapatan akaun pasif?
✔Jawapan: Sebenarnya semua duit yang kita labur digunakan untuk membeli produk di CWC. 

Sebagai contoh, jika anda join RM10k, anda sebenarnya membeli 4 lot diamond dan 40 unit produk. 100% mengikut plan perniagaan syarikat yang diluluskan KPDNKK melalui lesen AJL 931903. 1 lot akaun aktif kita dapat (10 Produk) dan 3 lot akaun pasif (30 produk) akan diuruskan oleh ARBA dimana keuntungan daripada kemasukan ahli dan jualan produk pasif kita digantikan 8% setiap bulan kepada anda.

Katakan 30 produk bernilai RM200 seunit (harga ahli sebenarnya lebih kurang RM250 seunit).
30 produk = 30 × RM200 = RM6000

Katakan setiap lot akaun pasif anda, purata pendapatan mingguannya adalah RM100 (daripada analisis syarikat sehingga entri ini ditulis, purata pendapatan mingguan untuk setiap lot adalah RM195)

3 lot = RM300 seminggu × 4 minggu = RM1200 sebulan

RM1200 × 12 bulan = RM14400 setahun

Jualan produk RM6000 + RM14400 = RM20400

Modal anda = RM10k

Pendapatan bulanan anda = RM600 × 12= RM7200
 

Jumlah yang perlu dibayar syarikat kepada anda = RM17200
 

Keuntungan syarikat = RM20400 - RM17200 = RM3200
RM3200 adalah keuntungan minimum syarikat untuk setiap kemasukan RM10k. Kalau 10 orang? 100 orang?? 1000 ??? Anda kiralah sendiri. Syarikat sememangnya mampu membayar balik modal dan pendapatan bulanan anda mengikut perjanjian. Itu baru kira 2 kaedah. Syarikat ada pelbagai kaedah lagi daripada plan asal CWC untuk membayar bonus bulanan anda dan mengembalikan modal anda. Insyaallah. Kita ada perjanjian yang sah.
                                ============================================

15. CTO tu apa? 
✔Jawapan: Company Turn Over (CTO) merupakan bonus 3 bulan sekali khas untuk sahabat2 yang join RM10k ke atas sahaja. Bonus ini adalah berdasarkan keuntungan syarikat.
Contoh: katakan CTO untuk setiap akaun RM10k ialah RM150.. jika anda join RM50k, anda akan dapat RM150 x 5 = RM750. Kalau anda join RM20k, anda dapat RM300. Kalau RM100k anda dapat RM1500. YANG JOIN RM10K (Diamond) KEATAS SAHAJA.
Join RM1k, RM3k dan RM5k TAK DAPAT!!!!
                                 ===========================================
 
16. Bank Negara tak kacau ke?
✔Jawapan: Satu persoalan mudah tetapi ramai yang sengaja buat payah dan tak percaya apa yang saya cakap. Saya dah pegang prinsip ni sejak 2007. Alhamdulillah tak pernah terkena dengan investment merapu atau skim cepat kayap yang mengarut seperti kambing, cacing, abbfund, eaindeks, buluh kasap, pelaburan emas, swisscash dan beribu-ribu lagi yg sedang menunggu mangsanya.

Sebenarnya mengikut undang-undang di Malaysia, hanya 3 entiti ni sahaja yang boleh ambil deposit orang awam dan membayar bonus atau dividen.

1. Bank dan takaful serta syarikat kewangan berlesen. (Blh rujuk senarai di website BNM)

2. Syarikat SSM yang ada lesen SKIM KEPENTINGAN ( Boleh semak di website SSM)

3. Syarikat yang ada lesen AJL dan koperasi yang sah. (Ada juga syarikat yang menyamar ada lesen ini. Semak betul-betul di website KPDNKK). 

Peliklah kalau jual barang tetapi tak boleh ambil duit dengan pelanggan. Lesen ini juga membolehkan sesebuah syarikat membayar bonus kepada ahli mengikut plan perniagaan yang diluluskan.
Yang selain daripada 3 di atas, janganlah sahabat-sahabat buat mengarut nak join. Setakat ini kebanyakannya pelingkup duit kita. Cepat atau lambat sahaja. Biasanya BANK NEGARA akan kacau syarikat yang mengambil deposit tanpa lesen dan yang terlibat dengan penggubahan wang haram. Maksudnya duit kita syarikat buat invest ke tempat lain diluar syarikat. Berbeza dengan kami di ARBA. Kami ada lesen AJL dan duit anda sememangnya beli produk kat syarikat je. Semuanya join plan asal. Tak ke mana pun duit kita tu. 
TIADA PENGGUBAHAN WANG HARAM DAN MENGAMBIL DEPOSIT TANPA LESEN. KITA 100% MLM TERTAKLUK DIBAWAH LESEN AJL YANG DIANUGERAHKAN KPDNKK.
                                ===========================================

17. Nak ambik duit sebelum matang boleh tak? 
✔Jawapan : Boleh. Tapi untuk akaun pasif sahaja. Akaun aktif kekal terima pendapatan sampai bila-bila, caranya cuma buat sehelai surat sahaja dan tandatangan, hantar ke syarikat.
                                ===========================================

18. Saya takde modal yang banyak, macam mane nak join? 
✔Jawapan: Nak RM 50k cash 2 tahun je dari sekarang? utk ktgn kjaan..senang sgt.camni..anda loan RM50k..sebulan byr bank RM2250..ARBA bg RM3000 sebulan (ada agreement permati setem dll)..lebih RM750 buat la apa2 pun (gaji anda naik terus kiranya)..habis tahun kedua, RM50k dikembalikan..pengalaman terindah dalam hidup anda....loan RM50k td setel dah dgn bank..(RM54000)..blh jumpa utk penerangan dan pengesahan program ARBA ..jika berminat, pm diriku..satu²nya peluang dlm hidup anda..trust it. ARBA NETWORK is trusted program..
                                        ===========================================
 
19. Berapa tahun loan nak dapat macam di atas? 
✔Jawapan: 2 tahun je..kan dah tulis atas tu.. 
                                  ============================================

20. Apa akan terjadi jika ARBA lingkup dlm masa tu? 
✔Jawapan: Dengan adanya agreement permati setem, wang akan dikembalikan diambil dari duit pendahuluan masa daftar AJL jika apa2 berlaku pada syarikat..sebenarnya pihak company nak letak wallohi watallahi pada agreement tp nampak cam lapar harta manusia pula sedangkan apa la sangat nilai dunia ni sampai nak bersumpah2 pada agreement..tp percayalah..ia peluang buat anda yg tahu..ramai lg tak tahu..duk masuk program2 tak ketahuan..
                                  ============================================

21. Kena rush ambush serang bank negara macam mana?
✔Jawapan: 2 benda boleh kutip duit org dalam Malaysia..satu bank²...dua cmpany ada AJL Akta Jualan Langsung..sbb AJL ada produk..pelik beno kalo tk leh kutip duit..nk jual brg lagumana..pastu 2 benda jugak blh bayar bonus/dividen..iaitu bank2 dan cmpany AJL..buat kerja memg dibagi bonus..bank ialah bank dan AJL ialah antaranya ARBA..tiada istilah bank negara serbu krn kita AJL..bukan cmpny SSM Suruhanjaya Syarikat Malaysia spt lintah,cacing,lembu,keli,arowa na dll..sykt SSM memang tk blh kutip duit sbb tu asyik kena serbu..kita AJL ada transaksi jual barang..cuba kaji semua yg kena sebelum ni semua yg SSM.genneva ke apa..semua2 lah..tgk UPTREND,ramai mana org report sbb tak puas hati dsbnya..BNM tk leh buat apa sbb ia ada AJL.UPTREND sampai hari ni hidup mekar subur..huhu .sila ambil faham agar tk terlepas peluang ARBA..tok se ambik faham pun ikut la..sbb tiada paksaan dalam agama apalagi dlm nak pilih bisnes part time..
                                 ===========================================
  
22. Apa pakej yang ader dalam arba?
✔Jawapan:  
Pakej Silver (RM1000) 
Dapat Hibah bulanan RM41.25 (terus masuk bank)
Dapat 1 produk
Berpeluang dapat Bonus mingguan (Jika Ada)
Selepas setahun modal dikembalikan 100% (INSYA ALLAH)
 
Pakej Gold (RM3000)
Dapat Hibah bulanan RM123.75 (terus masuk bank)
Dapat 3 produk
Berpeluang dapat Bonus mingguan (Jika Ada)
Selepas setahun modal dikembalikan 100%  (INSYA ALLAH)
 
Pakej Platinum (RM5000)
Dapat Hibah bulanan RM206.25 (terus masuk bank)
Dapat 5 produk
Berpeluang dapat Bonus mingguan (Jika Ada)
Selepas setahun modal dikembalikan 100% (INSYA ALLAH)
Pakej Diamond (RM10000)
Dapat Hibah bulanan RM600.00 (terus masuk bank)
Dapat 10 produk
Berpeluang dapat Bonus mingguan (Jika Ada)
Dapat bonus CTO (dibayar setiap 3 bulan)
Selepas setahun modal dikembalikan 100%  (INSYA ALLAH)
===========================================


23. Jika saya berminat macam mana?
 ✔Jawapan: Terus hubungi saya di talian 013-9122710 (ZAID YASA)...
ATAU..jika anda sudah benar-benar yakin dan tidak sabar lagi nak join..
PILIH pakej yang anda berkenan dan terus buat pembayaran ke akaun bank syarikat seperti yang tertera pada gambar di bawah..kemudian hubungi saya..InsyaAllah saya akan uruskan semuanya.


 ===========================================


Dah Sedia Nak Hadiah Terbaik??

Jangan bertangguh lagi..terus hubungi saya untuk bermula hari ini juga...Insya Allah lepas 40 hari akan datang, anda akan terus NAIK GAJI.. jika ada sebarang pertanyaan lanjut boleh call/sms/whatsapp saya ditalian 013-9122710, atau boleh juga INBOX  saya di facebook.
 


ANTARA PRODUK-PRODUK SYARIKAT CWC



MEREKA SUDAH BERSAMA KELUARGA ARBA....ANDA BILA LAGI ???

JANGAN BIARKAN MASA HANYA BERLALU...

  
GALERI CWC & ARBA

KERATAN AKHBAR

 Dr. Rozaini memperkenalkan produk CWC kepada Perdana Menteri

  Tun Dr. Mahathir menerima cenderahati produk dari pihak CWC
 Dr. Rozaini menyampaikan cenderahati produk CWC kepada Dato' Sri Mustapa Mohamad

Rakaman Biz Malaysia RTM 1 di Makmal Syarikat


Classic Worldwide International Group iftar & solat Maghrib bersama anak anak Tahfiz (Pusat Pengajian An-Nur) Merbok pada 21 Julai 2014.




Pakej ARBA adalah terdiri daripada beberapa kategori iaitu:-

RM 1,000
RM 3,000
RM 5,000
RM 10,000
RM 50,000
RM 300,000
RM 500,000

SMALL PLAN
  • Pakej RM1k,3k dan 5k dapat 5.5% sebulan dari AKAUN PASIF sahaja



BIG PLAN

  • Sementara pakej RM10k sehingga RM500k, pembahagian adalah sebanyak 8% dari AKAUN PASIF.....rujuk carta untuk faham apa AKAUN PASIF dan apa AKAUN AKTIF..


Contoh AUTO PLACEMENT..


Jika A taja kawan ,B duduk di sebelah A,bukan dibawah A,jika B,taja kawan ,C ada di sebelah ,bukan di bawah B. Ini dinamakan auto placement ( LEVEL-LEVEL DIPENUHKAN DAHULU )..MAKNANYA BAWAH ANDA AKAN ADA ORANG..PENUH LEVEL ATAS BARU MASUK LEVEL BAWAH..SEMUA AKAN DAPAT DOWNLINE..BUKAN ANDA CARI..ORANG2 SYARIKAT YANG AKAN CARI DAN LETAK BAWAH ANDA..TAK NAK LAGI?TAK CARI ORANG PUN..KHALIFA RINGGIT YANG KERJA UTK ANDA..ANDA TIADA KOMITMEN WALAU BESAR KUMAN!


SOALAN  :-



1. Kenapa memperolehi pendapatan tinggi ?

Jawapan : 
Kerana kita tidak ada orang tengah. ASB banyak orang tengah sebab tu kita dapat sikit.

2. Apa Jaminan ?

Jawapan :
Ada Agreement, Stamping Lawyer..

3. Bagaimana syarikat dapat seketul untuk bayar balik modal kita ??

Jawapan :
Semua duit dimasukkan ke dalam plan asal company (yang cari orang jual barang )
Contoh :-
Akaun Pasif 7,500 menghasilkan 3 diamond ,tapi semua
diamond ARBA yg ambil alih..ada 13 kaedah nak jana pendapatan tapi saya tunjukkan dua kaedah sahaja..tu pun company dah untung......

Contoh dari mana dapat duit nak bayar ahli;

3 diamond ada 30 unit barang x RM200 seunit = RM 6000
3 acc katakan bonus mingguan RM100 seminggu x 4 minggu
= RM 1200 sebulan x 12 bulan

= RM 14,400.00
+ RM 6,000 jual barang 30 unit
....................
RM 20,400.00 UNTUNG KASAR ARBA
.....................
- RM 10,000.00 (untuk nak bayar pada penghujung tahun)


- RM 7,200.00 ( untung ahli )
....................
RM 3,200.00 untung bersih syarikat utk seorg pemodal..
=========


Kalau seorang RM 3,200 ,kalau 10 orang RM 32,000,kalau 100 orang RM 320,000,kalau 1000 orang RM3.2 Juta.


Ini baru guna 2 kaedah ,syarikat ada 13 kaedah melalui plan konvesional ( plan asl MLM ) tentang bagaimana jana keuntungan.
KITA TIDAK LABUR DUIT SESUKA HATI DI MANA-MANA MELAINKAN DALAM PLAN CWC SAHAJA.


4.Halalkah ?

Jawapan : 
Halal .Konsep bagi hutang pada company dan tanpa aqad .1 lagi konsep jualbeli .Aqad saja 1 barang RM1k ,10 barang 10k dan company
bagi hibah 12 bulan.


5.Ada tak agreement ke apa-apa sandaran?

Jawapan : 
Ada .

Contoh Agreement / Perjanjian


6. Nak ambil duit sebelum matang 12 bulan boleh tak?

Jawapan : 
Boleh .tapi untuk acc pasif sahaja .acc aktif kekal terima pendapatan sampai bila-bila ,caranya just buat sehelai surat sahaja dan tandatangan.


7. Penajaan ada tak ?

Jawapan : 
Ada ,2 % dari acc pasif dia.Let say 10,000 acc pasif 7,500 .so dapat 7,500 x 2 % = 150 dapat selama setahun ( setiap bulan ) wow ! direct to bank anda..


8. Berminat???
Jawapan : 
Hubungi Zalani 013 - 331 0019


9. Produk macam mana?
Jawapan : 
Akan di pos dalam masa sebulan ,by hand @ by pos bersama agreement..don 't worry.


10. Last quest berapa lama dah ARBA?
Jawapan : 
Selepas Raya Haji 2012 kita baru mula program ARBA..


11. Macam mana nk jadi Khalifah Ringgit?
Jawapan : 
Anda cuma kena pastikan direct line anda total sale rm100k tiada had masa..tak kira berapa org..nasihat saya,tak nak buat apa2 masuk banyak,if nak aktif,masuk sikit pun ok,banyak pun ok..yg penting,kita di landasan yg betul sekarang..

24 April 2013


Mengenali ARBA



ARBA NETWORK ialah group @ team penggerak kepada Classic Worlwide International Group (www.cwc.com.my)


Ia singkatan kepada nama seorang sahabat junjungan 
Abdul Rahman Bin Auf.....
Seorang jutawan yg dermawan di zaman Baginda S.A.W.

Tiada ulasan: